ZAŠTO ODABRATI VANBRODSKE MOTORE SUZUKI

suzuki-marine_path

ISKUSTVO I TRADICIJA

Davne 1965. godine Suzuki je predstavio svoj prvi izvanbrodski motor DT55 s kojim je započela jedna posve nova era modernih motora.

KVALITETA I INOVATIVNOST

Suzuki je dobitnik čak sedam prestižnih NMMA i IBEX nagrada za inovaciju i tehnologiju i to za motore :

DT200 1987.godine

DF60/DF70 1997. godine

DF40/DF50 1998. godine

DF200/225/250 2003. godine

DF40A/DF50A 2011.godineDF300AP 2012.godineDF25A/DF30A 2014.godine

_sl-1_nagrade

SUZUKI TEHNOLOGIJE

uvijek uz Vas

Suzukijevi inženjeri gotovo da su opsjednuti stvaranjem najboljeg mogućeg vanbrodskog motora bilo da se radi o radnim motorima ili motorima za sport i razonodu imajući uvijek na umu potrebe svojih klijenata.

Perfekcionizam ih neprekidno tjera u pronalaženje novih tehnologija i inovacija.

_sl-2_lean-burn-selective-rotation

LEAN BURN TEHNOLOGIJA UŠTEDE GORIVA

(Lean Burn Control)

Inovativni sustav rada sa osiromašenom smjesom goriva i zraka štedi do 15 % goriva. U srednjem rasponu okretaja lean burn motori rade sa više zraka, a manje goriva u smjesi čime štede dragocjeno gorivo. LEAN BURN sustav imaju svi Suzuki motori od DF9.9B do DF300AP.

SELEKTIVNI ODABIR SMJERA VRTNJE PROPELERA

(Suzuki Selective Rotation)

Kao jedini motori u klasi Suzuki DF200AP, DF250AP i DF300AP imaju mogućnost odabira smjera vrtnje propelera zbog čega više nema potrebe za kupovinom zasebnog desnookretnog i zasebnog lijevookretnog motora, Suzukijev patent se bazira na umetanju malog prekretnika pa jedan motor može biti lijevo ili desnookretni.

_sl-3_efi

VIŠESTRUKO SLIJEDNO UBRIZGAVANJE GORIVA (EFI)

(EFI – Multi-Point Sequential Electronic Fuel Injection)

Suzuki je pionir i lider među motorima sa kompjutorski kontroliranim elektronskim ubrizgavanjem goriva. ovo precizno doziranje smjese goriva i zraka doprinosi ekonomičnosti i nižoj emisiji ispušnih plinova. Svi Suzuki modeli od DF9.9B do DF300AP opremljeni su elektronskim ubrizgavanjem goriva.

VIŠENAMJENSKI MJERNI INSTRUMENTI

VIŠENAMJENSKI MJERNI INSTRUMENTI

(MFG – Multi Function Gauge)

Novi digitalni višefunkcijski instrument u sebi objedinjuje prikaz parametara rada motora, stanja spremnika goriva i stanja baterija. Tako uređaj prikazuje ukupnu i parcijalnu potrošnju goriva, ukupne i parcijalne sate rada, prijeđeni put, napunjenost baterija i okretaje motora. uz odgovarajući gps uređaj prikazuje i brzinu plovila. instrument se može ugraditi na sve motore proizvedene od 2015. godine u rasponu od 9.9 do 300 konjskih snaga.

SUSTAV PROMJENJIVOG VREMENA OTVARANJA VENTILA

(VVTVariable Valve Timing)

Sustav promjenjivog vremenskog otvaranja usisnih ventila omogućava veći okretni moment pri nižim okretajima te veću snagu pri višim okretajima. Ovaj sustav ugrađen je na motorima DF175, DF200, DF250AP I DF300AP.

PRECIZAN SUSTAV DALJINSKOG UPRAVLJANJA

PRECIZAN SUSTAV DALJINSKOG UPRAVLJANJA

(Suzuki Precision Control)

Precizne digitalne komande svaki pomak poluge mjenjača i gasa čine uglađenim i preciznim. Isporučuju se uz motore DF150TG/ZG, 175TG/ZG, DF200AP/AZ, DF250AP, DF300AP.

IZMAKNUTA POGONSKA OSOVINA I DVOSTUPANSKA REDUKCIJA

IZMAKNUTA POGONSKA OSOVINA I DVOSTUPANSKA REDUKCIJA

(Offset Driveshaft)

Izmaknuta (Offset) pogonska osovina doprinosi pomicanju težišta motora više unutar kokpita čime se smanjuje opterećenje na krmeno zrcalo. Dvostupanjska redukcija omogućava veće prijenosne omjere u mjenjaču čime se ostvaruje veći potisak na propeleru. Naprimjer Suzuki DF70A do DF140A imaju prijenosne omjere od čak 2,59:1 dok DF150TG do DF200AP imaju prijenosne omjere od 2,50:1 što je daleko najviše u klasi.

SUSTAV PALJENJA BEZ KLJUČA

(Key-Less)

Ultimativni sustav zaštite protiv krađe predstavlja potpunu novost te je razvijen u svrhu sigurnosti. Novi sustav startanja ima imobilizator funkciju za sigurnost i zaključava sustav ukoliko daljinski ključ nije prisutan. Daljinski ključ na udaljenosti od 1 metra prepoznaje kod dotičnog motora i otključava sustav čime se spriječava startanje motora sa neodgovarajućim ključem te se motor može startati posebnim mehaničkim ključem u bravici. Nakon odlaska s plovila sustav se zaključava daljinskim ključem. Keyless sustav se može ugraditi u kombinaciji sa motorima DF100A, DF115A, DF140A, DF200AP, DF250AP i DF300AP.

logo_motonavis_path

Informacije

Motonavis d.o.o.

Jože Vlahovića bb, 51000 Rijeka

Tel.

+385/(051) 213-955

 

Fax.

+385/(051) 213-899

 

e-mail

motonavis@motonavis.hr