Mercury Marine

Mercury Propellers uvodi SpitFire X7 i SpitFire CT propele

Mercury Propellers, dio  Mercury Marine, je svjetski lider u sferi brodskih pogona i tehnologije, predstavit će dva nova Spitfire propelera dizajniranih da značajno poboljšaju performanse plovila na rastućem tržištu vanbrodske klase od 75 do 115 KS

Spitfire X7

Mercury Spitfire X7Spitfire X7 je prvi propeler u klasi motora od 75 do115 KS koji dolazi na tržište s vlastitom Merkur X7 legurom, koja je 30 posto jača i četiri puta više izdržljivija nego konvencionalni čelik. Korištenje X7 legure i izgradnjom od elementa najboljih u klasi aluminija, Spitfire X7 značajno poboljšava ubrzanje, maksimalnu brzinu i mogućnosti održavanja u usporedbi s drugim inox propelerima u svojoj klasi. Spitfire X7 je propeler visokih  performansi koje poboljšavaju nautičko iskustvo u klasi vanbrodskih motora u klasi od 75 do115 KS, a s dobitkom do 1,5 milja na sat i značajnih poboljšanja ubrzanja u odnosu na druge nehrđajuće propelere, Spitfire X7 je novi standard u performansama za srednje jake vanbrodske motore. Novi Spitfire X7 je dostupan u Mercury paleti od 13, 15, 17, 19 i 21inča od prosinca 2015. godine.

Spitfire CT

MercuryCT

Novi aluminijski Spitfire CT propeler također omogućava nautičarima najbolju iskoristivost, uspješniju od izvornog Spitfire vijka. Agresivni – četiri noža – dizajn SpitFire CT propele poboljšava ubrzavanje i drži moć i snagu kod teških uvjeta profesionalne primjene, a pokreće nove Merkury 90 KS i 115hp Command Thrust SeaPro vanbrodske motore. SpitFire CT će povući učinkovitije, uz poboljšano držanje u uskim zavojima i osiguranje boljeg pristajanja u luci. Spitfire CT propela  je dostupna kod Mercury dilera u paleti veličina od 12 i 14 inča od prosinca 2015. godine.

PR Mercury Spitfire X7 and Spitfire CT


 Mercury Racing ROS: Novi ‘zmaj’ linije XCAT

Razvojem izvanredno uspješnog modela vanbordskog motora Verado 400R nastao je njegov natjecateljski ‘opaki rođak’ Mercury Racing ROS (Race Offshore). Ovaj žestoki četverotaktni stroj za utrke premijerno je predstavljen prigodom natjecanja  Dubai Grand Prix, održanog od 19. do 21. studenoga 2015. u vodama Ujedinjenih Arapaskih Emirata, kao petog od ovogodišnjih u sklopu svjetske serije XCAT

image

Asocijacija XCAT udružila se s kućom Mercury Racing na razvoju motora kojim će se zamijeniti dosadašnji dvotaktni Mercury Racing 2.5L EFI, također stvoren specijalno za motonautička natjecanja. Ronan Morgan, izvršni direktor Svjetske udruge profesionalnih kormilara u tom sportu (WPPA), tom je prigodom izrazio zadovoljstvo što će se svima uključenim u Svjetsku seriju XCAT ukazati prigoda da iskušaju mogućnosti novoga četverotaktnog motora marke Mercury – jer oni nisu samo obzirniji prema okolišu, nego i savršeno pouzdani, a daju i nevjerojatno mnogo snage i zakretnog momenta, što je bitan doprinos razini i kvaliteti naših natjecanja. Inače, kao promotori serije XCAT Racing, članovi asocijacije WPPA dugo su u izvanredno dobrim odnosima s filijalom Mercury Racing. I ranije smo blisko surađivali pri testiranju i unapređivanju motora, kako bi se postigle njihove ponajbolje performanse, a time i pridonijelo užitku svih uključenih.

Erik Christiansen, generalni direktor kuće Mercury Racing, istom je prigodom izrazio oduševljenje kreatora novog motora što im je uspjelo ponuditi vrsnu zamjenu za ‘časnu starinu’ Mercury 2.5L EFI, te ovaj itekako solidan dvotaktni stroj – koji ostaje besprijekorno postignuće u svojoj kategoriji – odmijeniti četverotaktnim motorom po zahtjevima današnjeg tržišta. – Surađivali smo s udruženjem WPPA kako bismo razvili snažan stroj u skladu s novim kriterijima dopuštenoj razini ispušnih plinova u UAE, a ROS će proći i homologaciju po odredbama Međunarodne motonautičke unije koje se odnose na XCAT. Sljedeća sezona stoga će biti prijelazna: cijeli ciklus natjecanja u sklopu XCAT odvijat će se korištenjem novog motora, da bi 2017. on (p)ostao jedini službeni stroj prvenstva.

ROS je, konstrukcijski, motor 400R kojem je dograđena posve nova srednja sekcija, odnosno sklop za vješanje iskušan kao dio ponude Mercury Racing na modelima stvorenim za izuzetne napore. Mjenjačka kutija Sport Master prenosi golemu snagu agregata ROS na vijak, a kako bi svaki njegov okretaj značio i pogon, Mercury Racing razvio je i novi liniju propelera CNC, posebno prilagođenih specifičnostima motora ROS.

Mercury Racing ROS 3-4 Port

Nevelik dimenzijama – golem performansama

Već i po izgledu novog motora, zamjećuje se da je on nije standardni Verado; zapravo sličnosti prestaju čim se spustimo od glave motora prema vijku. Srednja sekcija AMS zamijenjena je aluminijskim kućištem, projektiranim u odjelu Mercury Racing s namjerom da se spusti težište cijelog motora. Ta sekcija, visine 10 inča, zajedno s robusnim sklopom za vješanje motora, tako je ukupnu visinu motora svela na 15 inča – što je značajan pomak u odnosu na konfiguraciju 2.5 EFI. Nisko težište, u kombinaciji sa solidnim gornjim i donjim dijelovima motora, kritično je pri upravljanju natjecateljskim plovilima, osobito moćnim dvotrupcima kad skreću, odnosno izvlače se iz zavoja, nastojeći minimizirati gubitak brzine. ROS ima i novi sustav za optimalno podmazivanje iz izdvojenog spremnika od 8 litara, u kojem je ulje Mercury Racing Four Stroke Oil, semi-sintetsko 25W-50, stvoreno radi održavanja u besprijekornom radu i čuvanja životnog vijeka prikrmenih sustava QC4v. Gdje god se moglo, teški su materijali zamijenjeni lakšim od karbona, a komande su udvostručene – dok je jedino što ROS baštini od ranijega dvotaktnog motora visokotlačna crpka za gorivo, koja je zadržana da bi se olakšala ugradnja novih agregata.

Digital Trim za kontrolu bez napora

ROS prevodi XCAT u digitalnu eru uvedbom sustava Mercury Digital Throttle & Shift (DTS). Njime je zamijenjen dosadašnji sklop za kontrolu gasa tradicionalnim sistemom kablova, a pomak je u trenutačnom odgovoru motora, uz neposredan nadzor nad svakim režimom rada. Lijepo oblikovana, ergonomski promišljena digitalna kontrolna konzola  Mercury Racing Zero Effort odlikuje se integriranom sklopkom koja omogućuje nadzor nad trimom dodirom prsta. Dakako, u skladu s tehnološkim inovacijama u svijetu propulzije, tu je i dugme Smart Start, za trenutačno pokretanje i automatsku sinkronizaciju gasa, također jednim dodirom jagodicom prsta.    

Grafika XCAT

Mercury Racing ROS obilježen je logom XCAT World Series i sukladnom grafikom, s akcentima u narančastoj boji. Grafika je oblikovana na tragu ekskluzivnosti tog natjecanja i priznanje je značajnog doprinosa profiliranju kuće Mercury Racing u svijetu motonautičkog sporta i suradnje XCAT-a pri razvoju novog motora.

ROS_Racing_Side_STRB1

Propeleri – po mjeri

ROS se oprema novim vijcima CNC Cleaver, sa šest ili pet krakova, stvorenim u kućnom laboratoriju posebno za specifične uvjete korištenja u motonautičkom sportu, odnosno za plovidbu velikom brzinom na stazama na otvorenomu moru, s dijelom vijka gotovo stalno izvan vode. Projektirani kao element propulzijskog sustava snage 400 KS, novi se vijci izrađuju s kracima nagiba 13, 15,18 ili 21 stupanj, tako da se mogu prilagoditi svakom plovilu i odgovoriti specifičnostima pojedinog korita, radi optimalnog iskorištenja snage motora i hidrodinamičkih karakteristika broda.

Mercury Racing

Smješten u gradu Fond du Lac, Wis., Mercury Racing je dio kuće Mercury Marine, vodećega svjetskog proizvođača propulzijskih sustava visokih performansa, namijenjenih nautičarima na svim vodama, koji žele doživjeti uzbuđenje brze plovidbe. Koristeći najsuvremenije tehnologije, Mercury Racing proizvodi vanbrodske motore, motore za prikrmenu ugradnju, vijske, zamjenske dijelove i pribor, kao i specijalne agregate za automobilsku industriju. Mercury Marine dio je Korporacije Brunswick, najvećega svjetskog proizvođača rekreacijskih artikala, usključujući plovila za razonodu, brodske motore, opremu za fitness i stolove za biljar.

Mercury Racing ROS Info Card-1

Mercury Racing ROS Info Card-2

PR Mercury Racing ROS – English


Uređaj za mehaničko daljinsko upravljanje Mercury za ugradnju postrance (SMC 4000)

Mercury Marine, vodeći svjetski proizvođač uređaja za maritimnu propulziju i srodne tehnologije, zamjenjuje dosadašnji model uređaja za mehaničko daljinsko upravljanje novim

Oblikovanjem motora, kablova i kontrolne kutije utječe se na mehanička svojstva sklopa za promjenu brzine, a time i na zvuk/buku i ugođaj tijekom plovidbe. Stoga je i besprijekorno mijenjanje brzine značajka koja može utjecati na odluku nautičara pri kupnji. S namjerom da klijentima ponudi nove propulzijske platforme i kablove u skladu s njihovim potrebama, Mercury Marine razvio je novi uređaja za mehaničko daljinsko upravljanje suvremenog dizajna i s unaprijeđenom efikasnošću. Novi sklop nije samo kvalitetom napredniji, nego se izrađuje s boljom zaštitom od korozije.

Mercury Marine

PR -Mercury Mechanical Side Mount Remote Control


Mercury Marine Active Trim – za sigurniju i ugodniju plovidbu

Mercury Marine predstavlja svoj novi sustav Active Trim, koji služi automatskom, trenutačnom i lakom podešavanju trima na malim plovilima.

Mercury Active Trim

Oblikovan tako da udovolji potrebama nautičara početnika i onih s iskustvom, Active Trim pojednostavljuje upravljanje brodicom, unapređuje performanse motora i smanjuje potrošnju goriva. Nautičari početnici njime trenutačno optimalno podešavaju sustav trima – ne moraju se zamarati praćenjem ponekad teško razumljivih dijagrama – dok iskusni ne trebaju više pratiti podatke na monitoru da bi prilagođavali trim u skladu s brzinom brodice i polumjerom zaokreta. Upotreba Active Trima nalik je prijelazu s ručnoga na automatski prijenos u osobnih automobila. Provjerama na nisu raznih plovila, utvrđeno je da se štedi 14 do 54 posto goriva, ako se plovi u automatskom režimu Active Trim, umjesto uz permanentno ručno podešavanje. Srce Mercury Active Trima je njegov jedinstveni, patentirani kontrolni sustav na osnovi GPS-a. Nasuprot sistemima koji upravljaju trimom na temelju broj okretaja motora, Mercury Active Trim kontrolira ga sukladno i brzini plovila, kao drugoj polaznoj vrijednosti. Zahvaljujući toj značajki, ovaj sustav djeluje i u ekstremnim situacijama, primjerice ako – pri oštrom zaokretnu – jedan od brodskih vijaka ostane u zraku. Mercury Active Trim također rješava problem trima eliminirajući učinak preranog ili prekasnog dodavanje snage u trenutku kada brodica prelazi u glisiranje. Active Trim stoga se može koristiti i na plovilima opremljenim snažnim pogonom, na kojima omogućuje i besprijekoran prijelaz s automatskog na ručno upravljanje pri velikoj brzini, kako bi voditelj zadržao potpuni nadzor nad brodom. Active Trim odlikuje se i ekskluzivnom mogućnošću odabira pet profila (režima) trima, kojima pokriva gotovo sve specifičnosti raznih plovila, od malih glisera i radnih brodica do plovila namijenjenih ribolovu i krstarenju radi razonode, te onih s pogonom izrazito visokih performansa. Nema potrebe za ručnim ugađanjem trima u skladu s brojem okretaja motora, s pomoću višenamjenskog zaslona, kao što zahtijevaju neki sistemi: brodica se jednostavno pokrene i odabere profil koji najbolje odgovara potrebama. Taj profil omogućuje voditelju plovila da dalje personalizira Active Trim prema svom načinu upravljanja i/ili da kompenzira promjene koje nalažu opterećenje, poželjna brzina plovidbe i vremenski uvjeti, a da pritom održi posve automatski režim rada. Ako želite plovili najvećom mogućom brzinom koju vaše plovilo može postići, možete prijeći na ručno upravljanje – jednostavnim pritiskom dugmeta – a jednako je lagan i povratak na automatsku kontrolu trima. Konzola Active Trima prilagođena je spajanju s analognim i digitalnim priključcima, a oblikovana je tako da se može ugraditi pored mnogih drugih brodskih uređaja. Ne zahtijeva višenamjenske/višepolne utičnice/kablove kao naši sistemi za natjecateljske brodove, može se ugraditi bilo kada i bilo gdje – jedino što vam (posebno) treba jest krunska pila za provrte promjera 54 mm.

Active Trim je kompatibilan sa svim Mercuryjevim vanbrodskim motorima i onima linije MerCruiser sa SmartCraftom. Dok konkurencija nudi automatske sustave za trim samo na svojim premium modelima, Active Trim nudi se za sve, od onih za početnički ulazak u svijet nautike do modela kategorije premium iz naše ponude, što znači za vanbrodske motore snage od 40 KS do 400 KS i pogonske pakete MerCruiser snage od 115 KS do 430 KS. Ovaj sustav također je prikladan za naknadno opremanje motora koji se već koriste.

Mercury Marine

Sa sjedištem u gradu Fond du Lac, Wis., Mercury Marine vodeći je svjetski proizvođač propulzijskih sustava za nautičko-rekreacijska i druga plovila. Kao dio Korporacije Brunswick vrijedan (na burzi) 2 milijarde dolara, Mercury proizvodi motore i plovila, te opskrbljuje dijelovima i uslugama rekreacijski nautički sektor, komercijalnu i radnu (vojnu, policijsku) flotu raznim uređajima kojima se plovila opremaju pogonom jednostavnim za upotrebu, izvanredno pouzdanim i podržanim najboljom uslugom kupcima na svijetu. Portfolio branda Mercury obuhvaća vanbrodske motore Mercury i Mariner, propulzijske sustave za prikrmenu i unutarnju ugradnju MerCruiser, motore za tegljenje MotorGuide, brodske vijke Mercury, istoimene gumenjake, elektronske uređaje Mercury SmartCraft, zamjenske dijelove Attwood, sustav za dostavu dijelova Land ‘N Sea, te zamjenske dijelove i ulja pod markama Mercury i Quicksilver. Više informacija naći ćete na internetskoj adresi mercurymarine.com

PR Mercury Active Trim – English


Mercury MerCruiser 6.2L

MerCruiser 6.2L oznaka je novih motora kuće Mercury, konfiguracije V-8 i snage 300 KS, odnosno 350KS, namijenjenih ugradnji pri krmeno zrcalo, a stvorenih za pogon plovila uz obilje snage i zakretnog momenta, te tih i besprijekoran rad

6-2L V8 RWC Service Panel

„Uvođenjem novih 6.2-litrenih krmenih motora konfiguracije V8, Mercury nastavlja stvarati, na ranijim uspjesima, dizajnu i izvedbi, propulzijske sustave koji omogućuju najintuitivnije iskustvo plovidbe sa snažnim pogonom, bezbrižno, brzo i tiho,“ kaže John Pfeifer, predsjednik kompanije Mercury Marine. „Kao i kada smo, prije godinu dana, lansirali motore jednake namjene od 4.5 l, konfiguracije V6, izuzetno se ponosimo pouzdanošću i jednostavnošću održavanja modela od 6.2 l. Riječ je o sjajnim motorima, koji će unaprijediti plovidbu na svakoj vodi.

Konstruirana po najsuvremenijoj tehnologiji i uz inovativne osobine, platforma MerCruiser 6.2L za prikrmenu ughradnju – kao i nedavno uvedena platforma MerCruiser 4.5L snage 200 KS, odnosno 250 KS – oblikovana je i proizvedena u sjedištu kuće Mercury Marine u Fond du Lacu, Wisconsion, a riječ je o specijalnom motoru od 6.2 l, stvorenom namjenski za pogon plovila, umjesto da se prilagođava i marinizira automobilski motor. Stoga 6.2L ne trpi ograničenja koja se postavljaju motorima za pogon automobila, niti je opterećen nepotrebnim tehnologijama, koje znače dodatne troškove i složenost, a bez dopunske vrijednosti. Rezultat je savršeno uravnotežena snaga, lako održavanje, izvanredna otpornost na koroziju i tiha, ugodna plovidba.

Snaga, ubrzanje i performanse

Motor MerCruiser 6.2L pruža ubrzavanje bez premca u svojoj kategoriji, uz besprijekoran rad. Usisni sustav optimiziran je za protok zraka pri velikomu zakretnom momentu, što daje veliko ubrzanje i vrhunske performanse plovila. Velika istisnina, koja rezultira izvrsnim odnosom snage i težine, omogućuje ugodniji i sigurniji doživljaj plovidbe, jer plovilo hitro reagira, nosi se s valovitim morem, te glisira i pri manjim brzinama.

MerCruiser 6.2L V-8 također nudi prilagodljivu kontrolu brzine (Adaptive Speed Control, ASC), koja održava zadani broj okretaja u minuti neovisno o opterećenju, kao što je ono pri naglim zaokretima, vučenju skijaša, ili glisiranju malom brzinom. Rezultat je besprijekoran odgovor gasa i sportskiji osjećaj u plovidbi, jer nema potrebe za stalnim prilagođavanjem gasa.

Kao opcija, uz 6.2L V-8 nudi se i prijenosni sustav Axius, s upravljanjem palicom (joystickom) razvijenom namjenski za prikrmene motore, koja omogućuje besprijekoran manevar i pristajanju i napuštanju luke.

Novi motori od 6.2 l, konfiguracije V-8, izvanredan su primjer Mercuryjeve produkcije na temelju tehnologije, konstrukcije i materijala koji korisniku-nautičaru pružaju vrijednost bez premca,“ ističe David Foulkes, glavni odgovorni za tehnološki razvoj u Korporaciji Brunswick i potpredsjednik razvojnoj odjela kuće Mercury, nadležan za konstrukcije i natjecateljske modele. „Taj se motor priključio našemu dokazanom programu proizvoda izuzetnih performansa, ekonomične potrošnje goriva, trajnosti, besprijekornog i tihog rada, u kombinaciji s intuitivnim opsluživanjem, servisiranjem i održavanjem.“     

Brz i tih

Mnogobrojnim unapređenjima, motorima 6.2L stvoren je pogon za nenadmašno uživanje na vodi. Rezonator na usisnoj grani prigušuje šum u kritičnim frekvencijama tijekom rada motora, pa su oni bitno tiši i pružaju ugodnije iskustvo, dok posve nova ispušna grana usmjerava buku izvan kokpita, radi lakšeg razgovora u vožnji.

Veće, optimizirano postolje motora, otklanja nepoželjne vibracije i smanjuje rezonantnu buku, također čineći plovidbu tišom i ugodnijom.

Mercury motori - 6-2_350HP_SD_RWC-ECT_Fore-High

Beskompromisna trajnost i otpor na koroziju

Tvornica Mercury Marine ugradila je u 6.2L V-8 najsuvremenije sustave za antikorozijsku zaštitu, a budući da su na svim mjestima na kojima motor ima dodira s vodom upotrijebljene komponente od izvanredno trajnoga lijevanog željeza, kao i kompozitni materijali, te slitine namijenjene morskom okolišu, postignuta je i ograničena težina cijelog motora.

Dugovječnosti ovog motora, otporu na koroziju i jednostavnom održavanju pridonosi i prikladan sustav za ispiranje slatkom vodom.

Pojednostavljeno održavanje i servisiranje

Motor 6.2L održava se preko funkcionalnog centra uz prednji gornji dio motora, gdje se nalaze indikatori potrošnje – tu se provjerava i stanje filtra za ulje – što se sve lako očitava, a nadasve je pristupačno. Nadalje, sustav ventila ne treba podešavati tijekom cijeloga vijeka motora, a vlasnici pametnih telefona mogu – preko koda QR – pristupiti video-instrukcijama za sve potrebne postupke. Ovaj motor opremljen je i sustavom za samopročišćavanje, koji omogućuje korištenje i između dviju plovidbenih sezona, odnosno produljenje vremena plovidbe.

Jednostavnost održavanja MerCruisera 6.2L eliminirala je uobičajenu potrebu za servisom nakon 20 sati rada motora.

MerCruiser 6.2L isporučuje se i s (opcijskim) sustavom za hlađenje slatkom vodom, te antikorozijskim tretmanom SeaCore drive, koji osigurava dodatnu zaštitu u morskom (slanovodnom) okolišu. Rashladni sustav sa slatkom vodom ima izmjenjivač topline, a koristi rashladnu otopinu radi održavanja radne temperature motora i ispusne grane, te suzbija unutarnju koroziju u rashladnim kanalima.

SeaCore drive je anodizirajući proces kojim se mijenja površinski sloj pokretnih aluminijskih odljevaka, kako slana voda ne bi prodrla kroz zaštitni sloj i izazvala koroziju.

Mercury motori

Mercury Marine

Sa sjedištem u Fondu du Lac, Wisconsin, Mercury Marine je vodeći svjetski proizvođač propulzijskih uređaja za rekreaciju na vodi. Ovaj dvije milijarde dolara vrijedan član Korporacije Brunswick Corporation (NYSE: BC), proizvodi motore i plovila, te pruža usluge i osigurava dijelove za rekreacijske i komercijalne svrhe, kao i za državne službe, nudeći nautičarima proizvode jednostavne za upotrebu, izvanredno pouzdane i poduprte najsavjesnijom pomoći kupcima na svijetu.

Mercury proizvodi vanbrodske motore linija Mercury i Mariner outboard engines, motore Mercury MerCruiser za prikrmenu ili klasičnu ugradnju, motore za vuču MotorGuide, brodske vijke i gumenjake pod imenom Mercury, elektronske uređaje Mercury SmartCraft, brodske dijelove Attwood (koje dostavlja službom Land ‘N’ Sea), te zamjenske dijelove i ulja Mercury i Quicksilver. Više informacija možete naći na internetskoj stranici mercurymarine.com.

Brunswick

Brunswick je korporacija sa sjedištem u Lake Forestu, Illinois, koja posluje pod sloganom Genuine Ingenuity (TM), što se odnosi i na sve njezine vodeće brandove, uključujući vanbrodske motore Mercury and Mariner, motore Mercury MerCruiser za prikrmenu i klasičnu ugradnju, motore za vuču MotorGuide, dijelove i pribor marke Attwood i Whale, te filijale Land ‘N’ Sea, Kellogg Marine, Diversified Marine, BLA i Bell RPG, koje se bave distribucijom dijelova i pribora; Brunswick Corporation okuplja i brandove Bayliner, Boston Whaler, Brunswick Commercial and Government Products, Crestliner, Cypress Cay, Harris, Lowe, Lund, Meridian, Princecraft, Quicksilver, Rayglass, Sea Ray i Uttern boats, te proizvođače opreme za fitness Life Fitness, Hammer Strength i SCIFIT fitness equipment, kao i tvornicu biljarskih stolova Brunswick, koja nudi opremu i namještaj za salone za zabavu. Više informacija naći ćete na internetskoj stranici brunswick.com.

Untitled-1


Mercury Racing OptiMax® Diesel

Odjel Mercury Racing® dobro je poznat po vanbrodskim motorima visokih performansa, namijenjenim nautičarima-rekreativcima i natjecateljima. Tvornica smještena u Fond du Lacu, Wisconsin, proizvela je i drugi „nevidljivi“ vanbrodski motor, kakav se zaista rijetko viđa: OptiMax Diesel. Razvijen za američko Ministarstvo obrane, ovaj dvotaktni motor opremljen svjećicama i sustavom za izravno ubrizgavanje goriva troši dizelsko gorivo s niskim sadržajem sumpora, kako je već na raspolaganju potrošačima svuda u svijetu

Mercury motori - Mercury-Racing-OptiMax-Diesel_3.0L__STBD_Side_Profile

Mercury motori

„Brod Ratne mornarice opremljen benzinskim motorima sudario se 1995. godine, izazvavši eksplozivni požar, nakon čega je Ministarstvo izdalo naredbu da se do 2010. godine izbace iz upotrebe svi benzinski motori i njima opremljena plovila,“ kaže Tony Nahitchevansky, glavni knjigovođa u kući Mercury Marine.    

Istodobno je Ministarstvo raspisalo natječaj za opremanje mornaričkih plovila strojevima koji:

  • Unapređuju sigurnost broda smanjenjem opasnosti od izbijanja požara,
  • Rade pouzdanije i ekonomičnije, te
  • Troše gorivo već u upotrebu u oružanim snagama SAD.

Mercuryjev 3.0-litarski dizelski motor konfiguracije V-6 daje 175 KS na propelerskoj osovini, a pritom dijeli 95 posto dijelova s benzinskim motorom na temelju kojeg je razvijen. S obzirom da se od njega razlikuje „pregršću“ jedinstvenih dijelova, za održavanje je potrebna samo minimalna dodatna obuka.

Jedini „dizlaš“ s direktnim ubrizgavanjem i paljenjem svjećicom

Dvostepeni sustav za izravno ubrizgavanje koristi malo punjenje komprimiranoga zraka da fino rasprši dizelsko gorivo, koje se zapaljuje u komori za izgaranje. Upravo raspršivanje goriva u finu maglicu omogućuje paljenje svjećicom, što se odražava visokim brojem okretaja. Žarni uložak pomaže svjećicama besprijekorno paljenje za hladna vremena i nakon dulje razdoblja mirovanja motora. Ugrađeni mikroprocesorski modul za kontrolu propulzije (PCM) optimizira gorivo i trenutak paljenja, da bi motor pružio vrhunske performanse u cijelom rasponu rada. Nadalje, sustav SmartCraft® Engine Guardian stalno prati rad motora, štiti ga i pruža potrebne dijagnostičke podatke.

Mercury motori - Mercury-Racing-OptiMax-Diesel_3.0L_3-4_STBD

Glava stvorena za trke

Unaprijeđena 3.0-litarska glava motora, prilagođena jedinstvenim cilindrima, projektirana je namjenski za sagorijevanje dizelskoga goriva, a sparena je sa cilindrima visokih performansa, inače stvorenim za „izbijanje“ maksimalne snage i optimalan rad motora.

Dizajn nadahnut utrkama

OptiMax Diesel ukrašen je grafikom nastalom za opremanje nove marke Mercury Racing, u osnovi nalik dizajnu modela Racing Verado 400R, koji je namijenjen širokom krugu kupaca. Mercury Racing OptiMax Diesel oprema se osovinom duljine 25 inča (635 mm) i mjenjačkom kutijom 2:1 Fleet Master, s desnim ili lijevom hodom vijka.

Mercury Racing OptiMax Diesel namijenjen je samo ratnoj mornarici: za civilnu kupnju potreban je poseban dokument o izuzeću (RCD)

Mercury Racing

Smješten u Fond du Lacu, Wisconsin, Mercury Racing odjel je kuće Mercury Marine poznat kao vodeći isporučitelj brodskih propulzijskih sustava visokih performansa, koji nautičarima pruža uzbuđenje i ispunjenje očekivanja u motonautici na svim vodama. Koristeći vrhunsku tehnologiju, Mercury Racing proizvodi vanbrodske motore i one namijenjene ugradnji pri krmeno zrcalo, vijke, dijelove i pribor. Mercury Racing također gradi motore za posebne svrhe u automobilskom sektoru. Ova tvornica dio je Korporacije Brunswick, vodećega svjetskog proizvođača rekreacijskih plovila, brodskih motora, opreme za fitness i salone za zabavu (biljare).

optimax


MerCruiser 4,5L 200 KS

Uz niz tehničkih inovacija, 4.5L serija motora postavlja nove standarde u odnosu težine i snage, iskustva u vožnji, ubrzanju, izdržljivosti i jednostavnosti u održavanju

4-5L_250hp_MerCruiser_Chaparral0844
Stvoren za more

Konstrukcijom V-6 bloka namjenski za nautičku uporabu  rezultiralo je da  Mercury konstruira  4.5L sa  ultimativnim sustavom zaštite od korozije, koristeći  antikorozivnu leguru lijevanog željeza  gdje je motor u kontaktu sa morskom vodom, te antikorozivni aluminij sa kompozitnim materijalima  na ostalim dijelovima.

Snažan performer

Zahvaljujući novom, produljenom usisnom kolektoru, koji usisava  više zraka i pretvara ga u dodatni okretni moment,  4.5L donosi  inovativni  odnos snage i mase, te vam daje V-8 snagu u V-6 paketu.

Uglađen i tih

Novi dizajn 4.5L  s novim  usisnikom zraka, rasplinjačem gasa koji ne zviždi, poklopcem motora i nosačima, laganim zamašnjakom, modulom dobave goriva i strukturom kartera ulja sve zajedno radi kako bi dobili superioran rad  na minimumu,miran rad motora, te nisku razinu buke i vibracija.  Sve to rezultira  izvanrednim ugođajem vožnje.

Antikorozivna zaštita.

MercFusion Paint System stvara zaštitni sloj od vanjskih  utjecaja, dok  MerCathode  pruža automatsku zaštitu protiv  galvanske korozije. Za maksimalnu zaštitu od utjecaja morske vode, SeaCore industrijski premaz  i zatvoreni sustav hlađenja je dostupan sa Bravo pogonom.

Sportska vožnja.

4.5L nudi u standardnoj opremi prilagodljivu kontrolu brzine ( Adaptive Speed Control), koji automatski održava broj okretaja motora bez obzira na opterećenje ili promjenu uvjeta. Rezultat toga je  trenutni odaziv gasa i “sportskiji”  osjećaj kod vozača .

Jednostavno održavanje.

Kada je potreban servis, održavanje je brzo i jednostavno  putem frontalno postavljenog monitora održavanja, bojama označenih pojedinih točki održavanja – uključujući lako dostupan filter ulja i kontrolu razine ulja – I “how to” video isječcima  kojima možete pristupiti putem QR koda na naljepnici.

 


 

Novi Mercury Verado 350 

Žestoka snaga, oplemenjeno iskustvo, savršena ravnoteža izvedbe, potrošnje i vožnja. Napravljen na bazi provjerenog 6-cilindričnog Mercury Verada, Verado 350 donosi nenadmašnu brzinu i izvedbu u cijelosti bez žrtvovanja izdržljivosti i potrošnje goriva.

Mercury motori - Triple-350-Verado_Sea-Vee_IMG_1661

Tajna nepobjedive kombinacije performansi i potrošnje Verada 350 sa njegovim laganim, kompaktnim dizajnom, s težinom od samo 303 kg, ovaj motor je 43 kg lakši od najbliže konkurencije. Kao i ostatak porodice Verado motora, novi 350 je kompatibilan sa Mercury SmartCraft Digital Throttle & Shift (DTS) sistemom, koji nudi besprijekoran, trenutni tihi rad mjenjača i savršen odaziv gasa. Korisniku je omogućena tiha vožnja samog po sebi ugođenog 6-cilindričnog Verado motora sa Advanced Mid Section (AMS) dizajnom, koji virtualno eliminira sve vibracije u brodu. Verado 350 je dostupan sa Joystick Piloting za vanbrodske motore  kao i za Skyhook i VesselView. Jednostavnim pomakom palice ( joystick ) možete okrenuti brod u bilo kojem smjeru, postrance, dijagonalno ili da se vrti oko vlastite osi. Jednostavno možete kontrolirati dvostruku, trostruku ili četverostruku instalaciju  Verada 250, 300 ili 350 pa čak i u najtežim uvjetima jakih vjetrova ili struja. Ovaj sistem integrira SmartCraft Digital Throttle & Shift (DTS) kontrolu i elektro-hidraulično upravljački sustav dok standardno integrirani autopilot omogučava Auto Heading i Waypoint Sequencing. Skyhook, industrijski najnapredniji GPS sustav drži brod u poziciji za ribolov ili prilikom čekanja dok se ne otvori most. VesselView informacijski sustav praćenja rada motora omogućuje Vam da većinu vremena provedete na moru.

Tehnički podaci

VERADO 350

Motor: 1-6,24 ventila, DOHC

Zapremina: 2600 ccm

Snaga: 350 KS

Težina: 303 kg

 

  • MCM Handelsges.m.b.H.

    Handelsges.m.b.H.,Mayrwiesstr.22,

    5300Salzburg/Hallwang

    Tel  + 43  662 456 3400,

    Fax  + 43  662 456 340 99,

    www.mcm.at